AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
471

erfarenhet av dns.trading

Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
tänkte köpa stora riger kittet till e.30 kostar endast 1990 kr front 1990 för bak 850 för sidorna ..

passaform? leverans? kvalité ???
finns det billigare ?

Mvh/ Daniel
Tu
111
Tubbe
BMW M2 -17
BMW 325D GT -14
Har ingen erfarenhet av dns trading själv men en polare köpte samma kit som du tänkte köpa. Han var väldigt nöjd med passformen och han tyckte att det var bättre än på Riegers original. Kvaliten har jag ingen aning om men med tanke på priset så kan man ju dra vissa slutsatser.
Men kittet borde ju va värt pengarna.

/Erik
bmwracer
en kompis köpte ögonlock till hans 325 därifrån och han va inte nöjd.
leveransen dröjde och dom kunde inte ge några leveransbesked. när han väl fick dom var dom för långa och passade inte alls.
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
hmm ja bra och dåligt ingen annan som vet ...!

Mvh/ Daniel
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Jag löpte en framspoiler till E28 från dom och den var i glasfiber(anledningen till det låga priset?) och varken passform eller kvalitén var ssärskilt bra,men vill du inte betala mera så får du nog räkna med att dit tänkta paket kanske behöver lite spackel och slipning innan du kan lacka det och montera det :)

Mvh Ricke
~f
43
~fille~
320 cab e30
Dom har ju låga priser, men personligen har jag dålig erfarenhet från dom..
låga priser ->passformen var inget vidare..(behöver ju inte alltid va så..)
//
282
///M...
316 -77
318i -85 TIC
Jag köpte en vinge och en frontspoiler där, jag blev nöjd! Passformen var helt ok och priserna är ju riktigt bra. Jag fick grejern bara efter 3 dagar också!
När det är glasfiberdelar till de priserna dom har får man nog räkna med att det inte passar som orginaldelar och att de dessutom kanske behöver lite förarbete innan lack. Men det kan de ju vara värt!. Som sagt, med priset i förhållande till kvalité och passform måste jag säga att det är bra grejer!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.