|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla BMW älskare!! Har ett litet problem min 740ia av e38kaross bara dog då menar jag stendog, försökte starta igen men icke fick kalla på bärgare. den vill småtända "ibland" men tog ur soppa pumpen kolla så den funka och som trott kanon men bytte ut bränsle relät bilen funkade i ca 20sec sen dog den och stendöd hittade även en stor säkring på 40A om man lyfte på det stora högra locket i motorrummet som var trasig det måste ju vara nått med det att göra om det inte är styrboxen förståss är det någon gudomlig människa som kan hjälpa mig eller har haft problem med samma OBS!! Motorn gick kanon innan detta hände ingen seg motor alltså sak mvh Joakim Orginal är för GUBBJÄVLAR!! | |
|
SNÄLLA någon HJÄLP mig!!!! tacksam för allt Mvh Joakim Orginal är för GUBBJÄVLAR!! |
|
|
Hej! Behövs lite mer info om felet. Finna något nummer på säkringen? Gick den sönder igen när du bytte den? Du nämnde att du testat pumpen, hur då? Det skulle ändå kunna vara pumpen som lagt av i form av att den inte ger rätt tryck, går för trögt och därigenom fått säkringen att gå av. mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.