AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.256

Varning för denna BMW 320

Sida 1 av 2
jo
13
john85
325 coupe - 93
Åkte 60 mil för att kolla på denna BMW 320 som skulle vara i jätte fint skick enligt säljaren vilket den inte var!

Länk

Så gör inte samma misstag som jag om det är intresserad.

Mvh John
De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
Va var det för fel då?
jo
13
john85
325 coupe - 93
den var krockad på hela vänster sida, det var givetvis tillfixat men långt ifrån bra. Läckte olja från motorn.
Sen var det massa småfel som inte skulle finnas så som att hela gaspedalen satt löst, fästet i golvet vart borta, massa hål i klädseln, plast detaljer saknades m.m listan kan göras lång med såna grejer.

Man blir så förbannad när säljaren uppger att allt ska vara bra även fast man frågar om allt två gånger för att man ska åka så långt.
kr
27
krastapopolis
318i touring 07
Syns ju på bilderna att det är ett sönderstylat lik...
Åka 60 mil för den...
RR
384
RR99
535d -11
640i cab -12
Håller med, den ser för jävlig ut på bilderna.
Conan999
Jo tack, mycket plast gillar visst ägaren

Conan999
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Jag hade inte ens kört 6 kilometer för att titta på den ;)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Vänligen respektera att smaken är olika. Problemet var inte stylingen utan att beskrivningen av skicket inte var korrekt.

//Lövet
jo
13
john85
325 coupe - 93
tyckte den kunde bli bra om man lackade m3 speglarna och bytte bakljus men sak samma ville bara varna i fall nån satt och funderade man vet ju aldrig!
We
963
Weiman
118i M-Sport -24
Jag undrar om jag inte såg den bilen på parkeringen vid jobbet idag! Får ta mig en titt och ett gott skratt om den står där imorgon...

/Johannes
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
Hette verkligen säljaren Kristina som de står i annonsen? :-)
Conan999
Trist med såna som säger att skicket är fint när det inte är det. Det är nästan bättre att säga tvärtom så får man ju en positiv överaskning när man tittar på bilen

Conan999
ca
73
capman
BMW M5 -00
Ja det är tråkigt när det är småfolk som försöker styla sina bilar och så gör dom något sånt där, det ser ju bara mer och mer ut som ett lik... Okej om man gör det lite seriöst som tex Länk

Men men... :)
hette säljaren kristina? och inte mo...............
//
469
///Mike B
523iM Limo -00
Jag brukar bli misstänksam när man har flera kort från sidan men bara på ena sidan som den här bilen. Kan betyda krockskada eller liknande.
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Det var inte mycket BMW kvar av den bilen.
jo
13
john85
325 coupe - 93
Säljaren hette fatiskt inte kristina... men den stog på en kristina på VV.se, som var han samma, så det känndes okej. Själv hette han typ fredrik eller nåt men när man kom va det faktiskt en så kallad mo.... :)
man kanske var lite förblindad av köpsuget :(
jo
13
john85
325 coupe - 93
hans mamma skulle det vara istället för han samma :)
Ma
35
Manet
E39 528
Varför "kopplar" man ur vänster elhiss? Duh.
Fattar inte varför alla ska förstöra sin bilar, ser ju för j-vligt ut.
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Jag såg den bilen häromdagen då den finns i mina hemtrakter, de är ingen skönhet direkt...

BMW CS #5139
Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
De där M5-fälgarna är misstänkt lika fälgarna som brukar sitta på 330 ;) . Borde den inte ha M3-listerna också om den nu ska ha M3-optik? Snyggt med kromade fejkspeglar också, riktigt smakfullt.... Bara annonsen och bilderna hade fått mig att åka åt motsatt håll.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.