|
|
|
|---|---|
|
hej! har sökt och kollat men ej hittat liknande forum..såg att det finns en svensk sida som heter conrad.se och undrar om någon har köpt därifrån ett armstöd dunderat på en universiellt mittarmstöd som heter : 852653 Länk för hela 270 kr och frakten till finland var 129kr så otriligt billigt isf i finland en orginal skule kosta 275€ ca. 2700kr. otroligt stor skillnad frågorna är: 1. har någon köpt en likandan till en e46? och hur var färgen 2. Var det mycket jobb? 3. Kan man lita på conrad.se | |
|
tyckte det verkade skrika billigt eftermarknads om dom, hade varit sugen själv annars:) /Hampus Länk |
|
|
Liknande (om inte samma armstöd) finns även hos Danmobility. Personligen tycker jag att du förstör bilen med ett sånt kolla annars på bildelsbasen.se efter ett bättre orginal beg. MVH |
|
| oki :) tack fö svaren...skall kolla om jag hittar på sidan du skrev om och medela hur det blev isf :P | |
|
Håller med Dubilidu. Det gör lite ont när man ser ett sånt armstöd monterat med skruvar rakt in i plasten. Jag hittade dock enbart två u när jag snabbt tittade på bildelsbasen. 800:- 900:- Så orginal är dyrare, men då kan du även fortsättningsvis lägga saker i facket under armstödet. Lyckatill! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.