|
|
|
|---|---|
|
hejsan allihopa, köpte mig för en vecka sedan en bmw 530i -89 med M30B30 motorn för 5000:-, var jättefin i kaross m.m. men den tickade väldigt i motorn. har kört lite med den men ville inte köra allt för mycket med tickandet i motorn, och igår så köpte jag mig en STP injection clenaer alltså spridar rengöring... hällde i en del men absolut inte allt hade väll ungefär 10 liter bensin i motorn och en flaska skulle räcka till 60 liter. Men iaf så vart jag igår lite sugen på att köra slut på mina bakdäck och drog därför till ett ställe och gjorde lite donuts utan att ta för hårt på motorn, var ju lite skrajj med tanke på tickandet, motorn gick fint och spann på bra hela vägen hem, inga fel vad jag märkte på bilen... och så i morse när jag skulle ut o starta bilen så går den inte igång, jag tänkte helvete också, startmotorn funkar bra så jag vet inte vad som är fel, och sedan så märkte jag en jättelustig grej, när jag stängt av tändningen o dratt ur nyckeln så går varningsblinkersen igång och går verkligen inte stänga av på något sätt förutom att dra ur säkringen, fastän motorn och tändningen är av så går blinkersen igång igen så fort man sätter i säkringen. och bilen funkade ju helt felfritt igår när jag ställde den? vad fan kan vara fel ? :'( Om någong har en idé vad felet kan vara, Snälla skriv :) M power | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.