|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tja, Ska vi inte ta och träffas i sommar, jag skulle vilja se lite bmw bilar i Falun, för det finns ju en hel del av de. hör av er. /Peter | |
| Jag är alltid intresserad av träffar, räkna med mig. | |
|
Bara Falubor lr? /Pane |
|
|
Självklart inte, alla som kör Bmw. |
|
| Ja det är dags för en träff nu under augusti tycker jag. plats och tid välkommnas varmt. mvh owe | |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Där är en mindre BMW i Falun från o med nu tyvärr =) (köpte senaste bilen därifrån) |
|
maverick 750 rr antar att du har köpt den av en viss herr Lundberg.. Vi bor nästan granne med varandra och var lite intresserade av den när han skulle sälja den. kul att den har kommit till en person på forumet som gillar fina bilar. mvh Owe |
|
|
Jag är helt klart med. Alltid kul att träffa likasinnade. MVH Morgan. 2 turbos är bättre än 1 turbo. ;-) |
|
| Finns det några konkreta datum? Hade varit bra att ha i åtanke då jag ändå brukar besöka stan några gånger under sommaren... | |
| undrar jag med, datum??? | |
| Lördag den 23:e augusti? | |
|
Klent intresse bland masarna!? Det var ju bra snurr här i början på sommaren iaf! Vad gör alla?? De flesta semestrar är väl slut nu!? 31a Augusti då? Gruvan i Falun som förra gången? /Pane |
|
|
låter som en plan!! tror jeg er ledig på søndag!! kl??? 14? 15? 16? |
|
|
31:a låter bra Spread the word! |
|
|
31:a Aug kl16 vid gruvan i Falun är mitt förslag! /Pane |
|
|
låter som en plan!! borde vi "annonsera" det nått annat stelle også? Så folk får det med sig?!?! |
|
|
Har spridit runt ryktet bland kända & okända i BLG iaf! Blir det skapligt väder kommer det nog en del som det låter. Vi ses! /Pane |
|
|
Tja på er, missade 31:a, va det nån träff eller? Jobbar i Norge så har inte superkoll på läget. Peter |
|
| Jag åkte förbi strax efter 4, men såg inte någon samling. | |
|
Z regerar!! Japp vi körde en mini träff med 3 Z3 & en E36 M3a som dök upp! Alla var spridda över parkeringen i början sen ställde vi upp gemensamt för att dregla lite!! Det kommer även bild snart. /Pane |
|
|
Enjoy.... Länk /Pane |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.