|
|
|
|---|---|
|
Om jag köper en ipod till bilen eller nåt, kan jag då koppla den till stereon och köra musik från den istället för skivor? Går det att koppla till Business-CDn? är det via ice-link? // M.V.H. Daniel | |
Filip_J |
Yes det går, förra ägaren kopplade in det i M3an jag äger nu, riktigt smidigt, fråga mig dock inte hur han gjorde =) |
|
Filip_J: tack för ditt svar. Får kanske köpa mig de sakerna då. Jobbigt med massa skivor i bilen :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Ja det är jobbigt med en massa skivor i bilen, jag har som jag sagt i annat forum satt in Interface Ipod, jag har inte cd-växlare och ville slippa skivorna. "Spajjjs" du har säkert en AUX ingång i bilen, brukar sitta i facket mellan stolarna. Att koppla in exv. Ipod i denna ingång ger inget, investera då heller i Interface Ipod. Då styr du "allt" med ratten eller "snurran". NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
|
Jag har inte heller CD-växlare i min bil. Har alla Business CD-stereos denna ingång som man kan koppla "interface" i? // M.V.H. Daniel |
|
|
Beträffande AUX ingång så kan den monteras in om du inte har den redan, kontakta lokal BMW verkstad på din ort. När det gäller Interface för Ipod så är det separat modul som installeras till din ljudenhet, omvandlar Ipods meny till att fungera i displayen på din bil, detta gör att du kan styra Ipoden från ratten eller "snurran". Kan installeras själv eller av verkstad, dock måste man göra en uppgradering i din bil för att det skall fungera. NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.