|
|
|
|---|---|
|
Hämtade ut min drömbil i Torsdags (26e Juni) och har i stort sett inte kunnat sova sedan dess. Vill bara ut och köra konstant! Har laddat upp lite bilder, och ser fram emot era synpunkter på val av bil/utrustning och färg! Kunde inte motstå den Alpinvita färgen... även om den är old news... Länk Hälsningar Pavel | |
Gemini__ |
Riktigt läcker, och vilkan kanonval av motor sen. =) |
| Grattis till en mycket fin bil! Förstår njutningen :) | |
|
Grattis till nya bilen! Jag har bara haft förmånen att provköra en 335i. Så jag kan förstå att du aldrig vill släppa tag om ratten! Ang. utrustning så hade jag nog skippat taklucka pga. ökad vikt. Annars helt ok! Mycket fina fälgar! |
|
|
Grym bil alltså. Jag är själv sugen på en 335, men inte ny. Du som haft både E46 o E90 av 330 coupén.....hur upplever du de här båda modellerna i stort? Uppenbara skillnader i känsla eller kvalité t.ex.? |
|
|
Tack! Har redan gjort slut på så mycket soppa att jag får ta bussen till jobbet... =( Taklucka väger nog, men vilken upplevelse! =) 330i E90 var den bil jag nog var mest besviken på. Det kändes som om den saknade E46 330ns kraft och var bara inte lika snabb. Men det kanske var mer en känsla än fakta. Det var dock 258hk maskinen jag hade i E90n. 335an däremot slår de flesta BMW jag kört i ren kraft, men i kurvtagning och kvickhet att komma runt hörn var nog 130n mest imponerande. Kvalitetsmässigt tycker jag att E90 serien är högre än både E46 och E87. |
|
| Grattis till nya bilen. Antar att du inte kan vänta tills den rullat 200 mil och du kan börja varva ur ordentligt. Det är helt klart värt att vänta på ;). Min har nu rullat ca 300 mil och jag tar alltid en omväg till affären så man får "sträcka" ut lite. | |
|
riddar arn: har du automat eller manuell? frustrerande att inte kunna varva fullt ut! |
|
|
Mycket tjusig bil! Går själv och väntar på en 320 D. En fråga...funderar på HIFI paketet eller eventuelt HIFI professional. Vad tycker du om HIFI paketet? Låter det okej? Mvh Jonas |
|
|
Jag har själv aldrig gillat vita bilar, tills jag köpte min alpinvita e36. Nu inser jag att vita bilar kan vara precis hur snygga som helst. Som din. Grattis till en grym bil! |
|
| Läcker bil! Grattis | |
|
Pavel: Jag har Automat. Tja det händer en del grejer upp till 5000 varv oxå, men det är klart nu när den är inkörd och man får varva hela vägen, och höra ljudet......musik!! |
|
|
grattis till en "fet" bil. En Pimpvit med M-paket är nog det grymmaste man kan ha just nu! |
|
| wow vilken bil alltså.. dessutom kan man uppgradera lite och man leker med det flesta på vägen :D | |
|
320 Diesel: HiFi låter helt ok. Jag hade Logic7 i förra bilen och valde HiFi nu då jag kände att ljudet blev lite obehagligt. HiFi är kristallklart men ändå "snällare". Tack till alla för de fina kommentarerna!! Bra att man har autopower då mina polare e volvo-fanatiker =( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.