|
|
|
|---|---|
|
Har eventuellt hittat en 325 -88, troligtvis en IM, har iaf komplett exteriört M-tech 2 paket och inredning, de jag har sett. Problemet är att bilen stått ganska länge, vart avställd MINST två år. Bilen ser väldigt fräsh ut utvändigt, men fick höra av ägaren att motorn drar en del vatten och går varm. Samt att vi har sett sista besiktningen så står det Kardan ur Funktion. Kan de vara värt o köpa ändå om man får den för ett bra pris? 325iM, är ju inte så jättelätta att få tag på längre. Vad tror ni? MvH Mathias | |
|
Tja så länge priset är därefter så är det helt klart ett bra objekt (och din lust/ork/ekonomi att göra bil av den) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Hmm, drar vatten och går varm låter som toppen. Mycket jobb eller en del pengar för att åtgärda. Vad "kardan ur funktion" betyder vet jag dock ej. Min 328a stod två år innan jag köpte den, allt som kom upp på besiktningen var att bromsrören behövde bytas. Så det behöver inte betyda att den är kass bara för att den stått. Min stod pga kronofogdeärende mellan bilfirman/köparen. //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.