|
|
|
|---|---|
|
Tja! Planerar att köpa antingen en m6a eller 645/650. dock inte nu utan vill samla pengar först. nu till min fråga. vad kommer det lägsta priset på en begagnad m6a ligga på om låt säga ca 1 år? Jag vill så gärna just ha m6an! Vill helst inte behöva köpa en 645 eller nåt liknande. Tacksam för svar! MVH ///Bimmarkomanen | |
|
~600 000:- |
|
|
600.000 Sek för de billigaste M6:orna om ett år ...................!! Här är "några" ex på vad de kostar idag Länk Och inte lär de ligga kvar på dessa priser om ett år .......... En M6:a med ca 80-100.000 km lär nog ligga på ca 45-50.000 Eur , kanske lite lägre ! Hälsningar Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Med fallande börser och en framtid som är riktigt intressant för biogasbilar så gissar jag 30% ned. Mvh Asken |
|
|
Tänk på att hoppa över de 5-10 första annonserna när man söker på Mobile eftersom de vanligen är fejk. Bilarna som är misstänksamt billiga finns aldrig i verkligheten utan de används för att lura folk på förskottsbetalningar, handpenningar osv. //Lövet |
|
|
Tror nog att 645-650 modellerna kommer att sjunka ganska kraftigt på grund av bensinpriser mm. M modellerna kommer troligen att ligga lite högre Bosse |
|
|
30% låter inte helt fel! :) skulle fan nöja mig med 20-25% reducering. MVH ///Bimmarkomanen |
|
|
Att köpa M-bil eller för den delen 645/650 under vintern 2008/2009 kommer förmodligen vara billigare än någonsin på grund av de faktorer Asken nämner. Enligt många "experter" så bör kreditoron och konjunkturen vända uppåt svagt igen under 2009. Då kvarstår endast frågan om bensinpriset. Stiger det med, säg 5 spänn ytterligare, så kommer priserna verkligen att slå i botten. |
|
| Då kanske man snart kan byta 525:an mot en M5 och få pengar i näven också. | |
|
En liten uppdatering.... Efter att ha besök ett mycket intressant seminarium så säger jag 50% ned på 18 månader, längre tid framåt vågar jag inte förutspå.... Binda lån, betala av det man har möjlighet till är Askens nya devis. Mvh Asken |
|
|
Asken, vad har du varit på för seminarium och med vem och vad hävdades? |
|
|
simon_en: Kom gärna till Linköpingsträffen på måndag så förevisar jag gärna ramarna förekommande i daglig media det senaste året. Det enklaste är väl att du får göra en egen rättvis bedömning istället för att diskutera O/T. Jag har fullt förtroende för både Regering och riksdag är min ståndpunkt. Mvh Asken |
|
|
Asken, komma med min överladdadde Saab...?...:) Är väldigt intresserad av ekonomi/politik/placeringar själv därav att jag blev lite intresserad. Har generellt sett lite svårt att komma ifrån annars. |
|
|
simon_en: Svar ja, det är inte vad man kör utan intresset för märket och dess beivrare som är intressant. Man kan det man vill. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.