|
|
|
|---|---|
| Skall lacka om en bakskärm. Upptäckte att den burk som jag köpte hos Micro var för mörk. Är det någon som hittat en bra Titansilver (färgkod 354) någonstans? | |
|
BMWs egna färger , finns både som spray och lack stift kan verkligen rekomenderas lite dyrare men är mer eller mindre 100% rätt i färg Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Fick ett pris på den verkstad som BMW i Eskilstuna rekommenderar på 4000 (för riktning och lackering av bakskärm) + 2000 (om de tar hela stötdämparen åxå). Visst verkar detta vara ett bra pris, eller? Det är lite och rikta efter ett släp som "råkade" komma i kontakt med bakskärmen ;0) |
|
| Det låter väl bra inkl. plåtjobb. Silver är en klurig nyans och kräver sin man för att inte nyansskillnad skall uppstå. | |
|
Lassesons ( som jag förmodar att det var BMW rekommenderade) gör vad dom skall ( dvs om rätt person håller i sprutan...) lyckade bättra min Aspensilver E39 totalt osynligt trots att man bara "del-lackat".... imponerande Trodde din ursprungs fråga gällde just bättrings färg på spray eller?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Jo det började där. Lassesons är lite dyra men säkert bra, men det var inte de BMW rekommenderade. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
