|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag kommit till det delikata problemet att det är bakändan som är problemet för mig på dieseloket med havererade drivaxlar och bakaxlar. Det jag undrar över är om det är lönt att montera dit 325:ans bakaxel eller passar det från 535:an (e28) eller är det likadan bakaxel,dvs den stora klumpen??? eller finns det någon annan bakaxel att rekommendera?? Vad jag förstått är att man även måste ta drivaxlarna från 325:an / 535:an med pga att medbringarna är större??? Måste även kardanen bytas den med isåfall??? många frågor men jag börjar bli lite desperat då sommaren flyger förbi och jag får aldrig chansen att justera in allting än. Livet börjar vid 3bar min bmw 324td hemsida Länk | |
|
535 har större klump som inte passar bolt-on. Det gör däremot 325 klump och drivaxlar. De håller rätt bra, 500hk med slicks på klistrad bana funkar (ett tag...). Men vridet dödar ju också. --------------- Going sideways. |
|
|
ok, tack för svaret. då testar jag med 325:ans bakaxel. Livet börjar vid 3bar min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.