|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Lite mer örongodis:) Iaf för mig:P Länk Länk |
|
|
Låter jäkligt bra den där du :) har precis beslutat mig för att behålla M3an ja, så ska de bli lite vitamin injektioner på den i vinter;) ska höja lånet har jag bestämt och lägga dom pengarna på maserad top, av Ole topplocket som jag jobbar med + väre kamar kolfibersug programvara mm :) Men jävlar vad de drar i väg i pengar fort, är lätt uppe i 40tusen nu med bara topen och dom grejerna sedan till kommer ju massor där i kring, jag menar lika bra att bytta kamkjedja och spänare och skenor mm när man ändå river av överdelen, men de ska bli intresant roligt och dyrt ha ha ;) |
|
|
Härligt Fricke! Tycker du gör helt rätt! En saftig sugmotor är aldrig fel och spec inte i en B.R.G Beemer av värsta sort:) |
|
|
Låter fruktansvärt bra!=D Mvh// Jonas |
|
pg_ice |
Fricke: se till att köpa ett insug från Köhler om du ska köpa ett då kör du med deras styrchip och vanos chip den kombinationen ger det råaste insugsljudet och bästa prestandan! |
|
Helt underbart ljud. pg_ice: har du bänkat din bil med den kombinationen? Du hade ju testat olika kombinationer Länk. Är sugen på ett Köhler så lite prestandasiffror hade varit kul att se. M. Pedersen |
|
|
Hade tänkt att köpa suget från Raffe ja på RNB racing, med program vara, men blir vell förmodligen en mappning också annars får man ju inte utt något av topp arbetett, kommer som sagt bli dyrt för dom relativt få hästar man får ut, gämfört med turbo då, men inget som sagt slår en ylande potent sug sexa, de e Porrrrrrr de ;) Måste ju föresten ha bromsar och bätre väghållning också, ja menar man bör ju rasta den på bana efter den är klar, är ju synd om den ska få gå lungt statts tempo efter dom pengarna, de ska fan användas för de ända mål den förtjänar :) |
|
pg_ice |
///M/// varför ställer du samma fråga på två ställen? |
|
pg_ice: Det kan man undra, Kanske för att fler skall få ta del av eventuella prestandasiffror. |
|
|
Alla insug, antingen från Köhler, MH-gtr(de snyggaste enligt mig), AC-Schnitzer eller de från mig ger samma ljudupplevelse. Har använt alla dessa insug själv. Blir lite mer eller mindre skillnad om man har ett stort filter, eller om filtret har ett resonansrör osv. Effektförbättring blir det ihop med chip av alla dessa insug som är snyggt utformade(inga kinakopior dock). Har som mest fått ut 29hk ur en 3.2a som endast hade sportavgas och insuget och sen ett anpassat chip på detta. Har inget FÖRE papper kopierat, men det visade 319 hk helt original, sen 349.7 efter mappningen och insuget. [img]Länk Skiljer lite mellan insugen beroende på insugsrör längd osv. Men inte mycket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.