|
|
|
|---|---|
|
Min Bmw e39 blev stulen med nyckel. bilen är nu hittada av polisen, förmodligen är nyckeln borta polisen vill inte svara på det i nuläget likaså hur skicket är på bilen. Vad tror ni det blir för kostnad att byta alla lås och koda in nya nyklar och koda av den nycklen som förmodligen är på vift. | |
|
hur kunde dom sno bilen med nyckel? Tråkigt i alla fall. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ska du helt förhindra att någon ska kunna låsa upp dörrar på bilen, så måste du byta alla låsen, samt då även EWS enheten i bilen då nyckeluppsättninger är styrda till en specifik EWSenhet. Vill du enbart förhindra att start av bilen, så räcker det att koda bort den nyckel som är stulen, samt initerar om fjärrfunktionen. Då går larmet om det finns, om någon låser upp bilen manuellt med en oiniterad nyckel om bilen låsts med en fjärrnyckel. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hur de kunde ta bilen med nyckel, beror på att först hade jag inbrott i huset sen tog de bilen där ifrån. Jag har larm i bilen, men är nog mer intreserad av att de inte ska kunna öppna bilen, hur många bryr sig på larm som står o tutar idag. Det blir o byta alla lås+koda bort nyckeln som är borta och koda in 2 st nya nycklar. Men vad tror ni det går löst på? |
|
| Kostar ca 800 att koda av en nyckel hos BMW | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.