AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.142

Köks inredning

sv
42
sven-august
530 Da Touring-03.
Är det möjligen någon som vet vad det finns för alternativ till dom i mitt tycke tråkiga lister som idag sitter i min 530-03:a. Ser ut som delar från en diskbänk, ja, jag vet! men smaken varierar. Jag skall inte sälja , eller byta bort dom. Men någon annan kanske har gjort ett byte, och har sina träliknande saker till salu? Var kan man se vad det fanns för olika sorter?

Ciao!
to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

Finns annat att välja på, trä exempelvis. Titta på BMW sidor där finner du svar. Dock svindyrt 14 papp för kolfiber till E91:an som ett exempel.

NoFear, kör med insidan.`oo00oo´
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Du har missat att de tyska dipl. ing. har en andemening med detta. Nämligen mörk ek=ekfat=skottland=rökt dryck=rökig ägare och man kan skylla på bilen om tanten har några åsikter om manlig kvalitetskonsumtion:)
Finns interiörlister att köpa på ebay Länk
sv
42
sven-august
530 Da Touring-03.
Asken, du har rätt, det borde jag ju tänkt på, men men. Däremot har jag fått tag in helt ny broschyr på e39-03. Fina bilder på fina? lister. Ja får ta en sväng till domus, och köpa kontaktpapper, att klä om listerna med, nä, jag skojar. Det blir nog så att det får vara som det är.
Ti
988
Tipsaren
545i E28
528iAM E39
Det finns säkert någon med trälister som vill byta med dig. Aluminum/titan lister är de mest eftertraktade.

/// Kristian
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.