AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
781

Wetterauer - switch för trimmet

Är det någon som vet hur switchen fungerar på Wetterauers trim? Eftersom de trimmar genom OBD flash kopplas switchen troligtvis där. Innebär det i så fall att man kopplar in den själv på OBD och kan ställa om till original vid service etc.? Det låter som något i still med PPC men jag haft svårt att få respons från dem på mina frågor.

Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Hej Allroad som fortfarande letar tålamod:)

Jag har haft förmånen att kika förbi dom och det var riktigt trevligt. Tysk kvalitetskonst kan man säga. De har en ypperlig kundsupport och lägger enorm mängd tid och energi på att ta fram förstklassiga tekniska produkter. De bästa produkterna behöver ju varken reklam eller FAQ eller hur:)

Som kanske inte är så känt idag är att epost är en del av den allmänna stressen och stress tömmer själen. Likaså att reklam är ointelligent:)

Nu är detta inget jag äger insikt i men jag gissar att de inte lägger tid på frågor om fokus är utveckling och kundsupport.

Samt ang deras Switch vet jag inte någonting för den var inte på tapeten då.

Lycka till och njut av nya bilen samt rekonda den gamla så får du mer betalt:)
Asken
Asken: Jag har fördelen med att bara kunna lämna tillbaka nuvarande bil utan att behöva bry mig om rasande andrahandsvärden. Det är en tjänstebil.

När det gäller tålamod har du rätt, det äger jag inget av ;-)
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Allroad: Även företaget kan behöva en gentlemannahand på hur fordonet mår när det ska säljas, ger en liten slant till och med flera sådana behöver man itne jobba så mycket. Tålamod, nu är i alla fall tanken väckt:) Snart kommer du tro på jultomten samt att prata med krukväxterna.
Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.