AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.269

Z4;or i Uppsala?

ZZ
102
ZZZ444
Z4 coupé - 3,0si - 07
Har bara sett ett fåtal, bla en grå coupé som brukar hälsa - någon här?
Finns några cabbar också - hör av er kanske!! :o)

Länk
Visa användare
21
D Jetronic
325i -88
3.0 Csi -74

BMWCS #7885
Finns en grå 2,5i -03 också har jag sett.
ar
218
arvidw
Volvo XC90 R-design, Bursting blue -16
Jag har en blå coupé, se länk:

www.garaget.org/avve

Har för mig att jag sett din bil, men det brukar oftast vara en kvinna som kör den om jag inte är helt ute och cyklar...? Eller har jag blandat ihop saker och ting...
ZZ
102
ZZZ444
Z4 coupé - 3,0si - 07
Jodå - du har rätt Arvid - min fru kör den mest och jag har för mig att hon har nämnt din bil också, att ni stod bredvid varandra vid ett trafikljus ovanför Akkis eller så - för några veckor sedan. :o)

Ser att du har lika snygg Montego-lack och silver-inredning som vi har i våran.

Länk
ar
218
arvidw
Volvo XC90 R-design, Bursting blue -16
ZZZ444, då har jag ju stenkoll på er fina bil :-). Vi har inte riktigt samma färg, min heter Interlagosblå och är något mörkare än er Montegoblå...
ZZ
102
ZZZ444
Z4 coupé - 3,0si - 07
Ah - he he he,, Har inte sett din Bil "Live" ännu och på bilderna såg det ut som samma färg - ruggigt snygg oavsett, :o)

Har du också sett den mellangrå Z4,an i stan - en coupé? Undrar om han är här också?

Länk
ZZ
102
ZZZ444
Z4 coupé - 3,0si - 07
Oh - Sorry Arvid - my bad!! Kollade in dina bilder igen och nu ser jag att din bil har en annan nyans. Såg också att inredningen skiljer litet också - våra paneler är inte i alu utan i svart piano ifrån individual programmet.

Grymma fälgar du har - asa snygga!!

Länk
Fu
2
Fuel
Z4 SMG 3.0i, 2005
Jag brukar smyga omkring i Uppsala med min Z:a också =).

Bild på bilen
Länk

Tog hem den från Tyskland i januari, haft en mycket trevlig sommar med den!
ZZ
102
ZZZ444
Z4 coupé - 3,0si - 07
Riktigt fin, har dock inte sett dig live ute på stan, men det är nog bara en tidsfråga. :o)

Länk
Fu
2
Fuel
Z4 SMG 3.0i, 2005
Tror faktiskt jag sett din blåa Z4 kupé ZZZ444 någon gång i sommar, mycket fin :-). Brukar stå en grå Z4 cab på gatan där jag bor också, höganäsområdet. Har även sett en till svart Z4 cab några gånger i sommar i Uppsala. Så det verkar som att det finns några stycken Z4:or här i Uppsala i alla fall :-).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.