|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag ska tacka för den finna uppslutnigen i dag i fiskebäck här har ni den bil firma som jag prata om. kolla vad de har. Ha det www.mtbil.se heter sidan i borås Tompa_master |
|
z4power |
jag tackar jag med =) va kul å snacka lite med nya z4ägare... mvh Fredrik |
|
Till z4Power Från Gbg träffen Z4 Coupe. Har du fått ngt svar betr kolfiberspoiler bak från din kontakt till Z4 coupen. Hälsningar Thomas |
|
|
hur blir det med träffar framöver?? |
|
| Skulle vara kul med en träff i sommar | |
|
Jag hänger gärna på, men först skall vi slippa av med kylan och snön , beroende på när man sopat allt grus blir det 1/4 eller 1/5 som jag är på igen, Brr....... i kylan |
|
|
Jag hakar också gärna på i sommar. Blir väl i bästa fall nån gång i april bilen plockas ut. Annars kan man ju extraknäcka med Z:an som plog nu, ska tydligen komma ännu mer snö imorgon. |
|
|
Jag hänger också gärna på och hoppas få ut bilen före 1/4 men träff innan dess är väl inte att tänka på...:) Ha det gott så länge och tala gärna om ifall ni kan rekommendera en bra försäkring för en z4 coupe |
|
|
Z4 Coupe: Gämför med tex IF, BMW märkesförsäkring. Annars är jag ochså nyfiken på Z träff i Götet i sommar :) |
|
| Nån som är sugen på en göteborgsträff för Z4:or? :D | |
| Ja gärna var när ? :-) | |
| Jag är gärna med.:) | |
|
Annars så är det ju fritt fram att dyka upp på träffarna vid Burger King, Erikberg varannan fredag. Vore ju trevligt med lite Z4:or där också. Nästa träff om 2 veckor. |
|
|
Vilken tid är det fredag den 23 juli ?? |
|
|
Kl. 17:00. Ibland blir det extra träffar också. Det är bara att hålla koll i Göteborgs-träff tråden. |
|
|
Fyf*n va tiden går, nästan fyra år sedan senaste träffen i denna tråden. Jag fick aldrig chansen att vara med vid de tidigare tillfällena... synd då det verkade mycket trevligt Kan vi inte försöka återuppliva Z-träffarna i Göteborg??? Någon som är intresserad? Har du skaffat någon ny Z4 än, Highstream? |
|
| Jag är på. Har inte lyckats komma iväg till någon BK-träff ännu, och det blev bara ett väldigt kort besök hos Schmiedmann nu i helgen... | |
| det skulle vara trevligt att hitta en dag , förslag är välkomna | |
|
Har Z3 bor utanför Götebogr och kommer gärana om Z3 får vara med . Ser många på vägen runt stan. Rs |
|
| kommer om det blir en träff z4 cupe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.