|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| säg bara var och när... efter 16:30 :D | |
|
Hoppas inte vädret blir likartat som det än idag..... jag reserverar mig även med en otvättad Z, ingen ide att tvätta den med detta vädret = I Det är så svårt med plats, jag kan inte komma på något i alla fall =) Helst något under tak. Hur många är det som är redo att komma imorgon då? Känns som om det bara är tre bilar som kommer imorgon med...... |
|
| Kommer gärna. Vädret skall bli betydligt bättre imorgon. | |
|
Vad sägs om Fiskebäckshamnen kl 17 Nu får ni kontra med nåt annat ställe :D |
|
| ha ha. Fiskebäckshamnen kl 1700 säger vi då tills någon annan protesterat =) | |
| JAg kan tänka mig komma imorgon om det blir bättre väder , | |
|
hej om det är okej så dyker jag upp med min z4 fast jag har nog runt 10 mil till er För min del ska det vara bra väder för det. Vilken plats blirdet och tid? Slutet på deta året hoppas man med litte mer sol. Tompa_master |
|
| Vi hoppas på bra väder :D | |
z4power |
jag kommer men jag vet inte vad Fiskebäckshamnen ligger? sig gata tar jag det på navi=) |
|
Är det nån som kommer?? :D Länk |
|
z4power |
jag kommer 17.00 från varberg z4power |
| visst | |
| då blir vi tre iaf | |
z4power |
någon mer borde ju komma karin?? |
|
trevligt att träffas idag i Fiskebäck, Här är adressen till siten där man kan få uppsytt stolar och inredning. Länk Vi ses nästa gång |
|
|
Tack för en trevlig träff. Om ngn har bilder lägg gärna ut dem i denna tråden Svart z4 Coupe |
|
|
Här kommer en Länk med bilder Länk |
|
| Riktigt trevligt! :D | |
|
Var några som fråga om min antenn... Det är en sån här: Länk |
|
|
Hej alla. Hade planer på att dyka upp idag men hinder kom emellan. Såg bilderna och tyckte det såg väldigt trevligt ut på träffen. Om det finns möjlighet till en till träff innan hösten anfaller så vore det mycket roligt. Bor i Göteborg så hänger gärna på nästa gång. //Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.