|
|
|
|---|---|
|
Vad säger ni, antagligen stöldgods va? :) "BMW-privat" som namn är ju seriöst till tusen! Länk "Hej. Har en orginal xenom strålkastare till E39 passar från 96-00 mycket bra skick. Pris: 2500 kr Skärm 16:9 som passar till E46 pris: 3900 kr BMW multiratt med telefonfunktion, röststyrning och radiovolym mm som passar till E38 samt E39 Pris: 1000 kr mycket bra skick. Kan även ordna komplett med kablage,skärm 16:9 E39 X5 radioenhet och GBS för att det ska fungera! För mer info var god ring. Obs lånat mail Mail besvaras inte..... Ring 070-3682606 " Mvh/ Niclas | |
|
Eller en anonym, hederlig ultrakonservativ E46 ägare som tröttnat på sin 16:9 navi och därför bytt till ett passande Knutsson kasettdäck för att få avnjuta Stefan Boschs samling från 1988 :-) |
|
|
Hahaha, joo säkert ;) han kan ju fixa "GBS" :D Mvh/ Niclas |
|
|
Strålkastarna och ratten ser jag ingen anledning till att tro att det skulle vara stäldgods. Mer troligt i mina ögon att ägaren har bytt till facelift-strålkastare och nyare ratt. Skärmen däremot... |
|
|
Håller med Thorssa. När det gäller skärmen är det inte omöjligt att den köpts i tron att den passar E39 vilket den inte gör även om den är snarlik. ___ //Ulf |
|
|
Men det är ju inga problem. Vid eventuellt köp be bara att få se inköpskvitto på delarna. |
|
|
spider: På de begagnade menar du? Svårt att visa upp kvitto på delar som troligen suttit på bilen original, syftar då på ratt och strålkastare. |
|
| Tycker generellt att om man fan inte vågar skriva sitt riktiga namn så ringer inte jag iallafall.. min åsikt. | |
|
Där håller jag med dig till fullo lowlooping. Kan man inte stå för vad man lägger ut på annons är det inget jag ringer på. |
|
| Han är en rätt trevlig lirare faktiskt, mycket hjälpsam. Att han skulle syssla med stöldgods tror jag inte! | |
| Vem är HAN då? Den mystiske Mr "Bmw privat" ;) | |
|
Inte särskilt otroligt att man säljer sådana här grejer begagnade. Detta är ju det som blir över om man gör en facelift i efterhand, det som var till salu var ju gamla ratten och gamla lysena. Däremot de som säljer begagnade angeleyes till E39 tror jag 80% är stöldgods. Vem plockar av dessa grejer som sätter på den äldre modellen? Ingen. Det som kan vara ärligt är om man har krockat sin bil och vill sälja den i delar, respektive det som går via skroten. //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.