AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.915

Troligt stöldgods!?

He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Vad säger ni, antagligen stöldgods va? :)

"BMW-privat" som namn är ju seriöst till tusen!

Länk

"Hej.
Har en orginal xenom strålkastare till E39 passar från 96-00 mycket bra skick.
Pris: 2500 kr

Skärm 16:9 som passar till E46
pris: 3900 kr

BMW multiratt med telefonfunktion, röststyrning och radiovolym mm som passar till E38 samt E39
Pris: 1000 kr mycket bra skick.

Kan även ordna komplett med kablage,skärm 16:9 E39 X5 radioenhet och GBS för att det ska fungera!

För mer info var god ring. Obs lånat mail Mail besvaras inte.....
Ring 070-3682606 "

Mvh/ Niclas
Eller en anonym, hederlig ultrakonservativ E46 ägare som tröttnat på sin 16:9 navi och därför bytt till ett passande Knutsson kasettdäck för att få avnjuta Stefan Boschs samling från 1988 :-)
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Hahaha, joo säkert ;) han kan ju fixa "GBS" :D

Mvh/ Niclas
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Strålkastarna och ratten ser jag ingen anledning till att tro att det skulle vara stäldgods. Mer troligt i mina ögon att ägaren har bytt till facelift-strålkastare och nyare ratt. Skärmen däremot...

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Håller med Thorssa. När det gäller skärmen är det inte omöjligt att den köpts i tron att den passar E39 vilket den inte gör även om den är snarlik.

___
//Ulf
Men det är ju inga problem. Vid eventuellt köp be bara att få se inköpskvitto på delarna.

Visa användare
1.981
Thorssa
spider: På de begagnade menar du? Svårt att visa upp kvitto på delar som troligen suttit på bilen original, syftar då på ratt och strålkastare.

lo
15
lowlooping
BMW 530dA Touring -05
Tycker generellt att om man fan inte vågar skriva sitt riktiga namn så ringer inte jag iallafall.. min åsikt.
Visa användare
1.981
Thorssa
Där håller jag med dig till fullo lowlooping. Kan man inte stå för vad man lägger ut på annons är det inget jag ringer på.

54
212
540 :D
M5 -99
Porsche 924 -79
Han är en rätt trevlig lirare faktiskt, mycket hjälpsam. Att han skulle syssla med stöldgods tror jag inte!
lo
15
lowlooping
BMW 530dA Touring -05
Vem är HAN då? Den mystiske Mr "Bmw privat" ;)
16.550
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Inte särskilt otroligt att man säljer sådana här grejer begagnade. Detta är ju det som blir över om man gör en facelift i efterhand, det som var till salu var ju gamla ratten och gamla lysena.

Däremot de som säljer begagnade angeleyes till E39 tror jag 80% är stöldgods. Vem plockar av dessa grejer som sätter på den äldre modellen? Ingen. Det som kan vara ärligt är om man har krockat sin bil och vill sälja den i delar, respektive det som går via skroten.

//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.