|
|
|
|---|---|
|
Någon som ska dit??? Skulle vara kul och se någon härifrån... Tänkte åka dit och kika lite, bor ju här i stan... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 | |
| Vad händer där? | |
|
Det är banmöte... Vem som helst får komma dit och köra, kostar 300:- per förare, du måste använda hjälm... Kl. 8.00 är det besiktning för dom som ska vara med och kl. 10.00 börjar dom köra, dom beräknar att dom ska sluta ca 15.00... Dom här banmötena kommer att vara 19/5, 2/6, 30/6 och 1/9... Hoppas det dyker upp lite BMW folk där... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
Skall försöka komma upp, skulle behövs veta det lite tidigare för det är dags för Inspektion (I resp II) på båda bilarna. Vet inte om det är så lyckat att pressa bilen på bana då. |
|
|
Kul. Vad är det för bana? *sugen* ~ sport = komfort ~ och glöm inte: Det är ALLTID gratis ost i råttfällan... |
|
|
Det är väl ingen bana precis, dom kör på gamla flygbanorna och bygger upp någon bana på det viset... Dahlbäck var upp med Golfen föra året och åkte en vända, rätt häftigt faktiskt... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
Johann: skulle vara kul och se nya M3:an Live, har aldrig sett den faktiskt... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
| Om jag kommer så blir det med M5:an, byter olja på den imorgon. Så om jag får till det tidsmässigt så kommer jag upp. | |
|
Låter roligt, ser jag en M5:a så vet jag att det är du... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
| Jag ska dit | |
Dino |
Vart ligger det ? är det nån från SThlm som ska dit ? M-MotorSport |
|
Var dit en sväng idag och kikade vart inte där så länge men han ändå se lite trevliga bilar bl.a. en grön M5:a E34 som såg jävligt fin ut (nån som känner sig träffad)... Stack samtidigt som han... Tycker ändå det var tomt på BMW så nästa gång (2/6) vill jag se mer BMW där, jag kommer självklart att dyka upp då... //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.