|
|
|
|---|---|
|
Hej. Tänkte höra om någon vet ca kostnad för att montera drag på e46 antingen 320 el 330. Om det går att göra själv eller om man lär lämna in. Varför välja något annat när man kan åka BMW!! | |
|
Går att göra själv, men det är drygt. Kostar SATAN att låta BMW göra det. Vill minnas att det var runt 8000-10.000 som de sa till mig här i Stockholm. Jag gjorde det själv på min touring och det tog 2 hela dagar från start till slut (Om jag räknar med inköp och besiktning). Inte svårt, men jävligt drygt med MYCKET kabeldragning. Jag köpte ett beggat orginaldrag så alla delar passade direkt. //amullo --- |
|
|
Vet inte om du redan har drag eller även ska köpa detta? Kan rekomendera Länk Länk Jag och flera andra här på forumet har anlitat honom med gott resultat. Han sa att det var betydligt mer jobb med att montera på E46 än på E39 pga kabeldragning genom hela bilen. På E39 så finns allt man behöver där bak. ___ //Ulf |
|
| själva draget är lätt att montera går fort elen är jobbigare. | |
|
Hej lånar tråden lite. Jag vill montera drag på E36, är det nån som vet vad det kostar? |
|
|
Köpte drag & elsats på mekonomen till min E46. Det mesta av elen kopplades in i kofferten och sedan skulle nån kabel dras fram till vredet för ljuset. Så lite pill att dra fram under mattan, men det gick rätt bra. Runt 5.500:- kostade det i matrial. BMW skulle ha över 10.000:- //Johan |
|
|
Hej skall till att montera drag på min E46 325CiA. i dag.... Är det någon som har några bilder eller någon bra länk med instuktioner.. Köpt bmw orginal drag men inga som hällst instruktioner med följer lite dåligt tycker jag nog.. BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Kollade pris för drag på min, 13-14000 kr på BMW för ett avtagbart.... 330Ci M-sport Facelift -03 Jeep Wrangler 4,0 -91 Galant Avance V6 -01 Gillar jag sexor eller ? |
|
|
Jag köpte BMW original-drag (westfalia) med elsats och täcklucka. Pris: 6300:- Mekonomen ville ha ca 7000:- för drag + el....... Inga problem att montera detta på min 320 CI -02, men visst tar det lite tid om man är riktigt noga. Lika bra att passa på att göra rent när ändå stötfångaren är borta osv. OCh som många andra har sagt så är det lite pill med elen då delar av inredningen måste lossas. /Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.