AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
858

Passande fälgar till min 330?

Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Har nu fått tummen ur och skaffat en ny kärra efter att den trötta 525an hittat ett nytt hem. Bilder finns här: Länk

Nu till dagens ilandsproblem. vad ska det bli för fälgar den dagen det är dags att byta hjul. hjälp mig att med tips på snygga fälgar (gärna med bilder) så mitt vandrande i fälgdjungeln blir lite lättare. Sist men inte minst, 18 eller 19 tum?

ps. kan ju lägga till att det ska vara fälgar åt det lite mer eleganta hållet iom att bilen har träinredning men saknar m-paket:)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Id
359
Idnis
Bmw 330d Touring -01
jag har m3 fälgar på min e46 touring. skicka ett pm med mail så ska jag maila över lite bilder
Id
359
Idnis
Bmw 330d Touring -01
ser att du tyckte der räckte med harman kardon tyckte jag också första 2 veckorna sedan letade det sig in min gamla baslåda med steg i skuffen :P
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
inget personligt men e46 m3 fälgar går bort, vill ha något liter mer unikt samt att jag har otroligt svårt för M-fägar på icke m-bilar...

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Jag kör med Breyton Magic Racing på min 330 ACS och den stilen tycker jag passar grymt bra till E46. Dessa fälgar har ju polerad fälgbana i rostfritt och det sitter som gjutet och ger bilen ett lite fetare stuk.

Skulle jag köpt nya fälgar idag skulle det nog blivit exakt likadana, fast i 19" :) då designen på fälgen har tendens att "ta bort" någon tum.

Här finner du bilder på min 330 ACS med Breyton fälgarna... Länk

Mvh Jimmy

Länk
Id
359
Idnis
Bmw 330d Touring -01
jimmyboy vad ligger priset för ett par sådana på typ`?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.