|
|
|
|---|---|
|
Hallå, jag har sett att det finns gott om dom "digitala AC"-enheterna till salu. Har en vredvariant i min bil. Kan man byta ut den rakt av eller är det massa styrdon bakom som måste bytas med? Undrar alltså om man kan byta den digitala acn mot den manuella. | |
|
Hej! Jag har sökt efter detta och det verkar inte gå. |
|
|
MEN! Allting går.. klart som tusan.. Min bil hade inte check control alls, leta på google eller här, alla säger att de går ju inte o bla bla bla bla. Men jag eftermonderade, krävde iofs 50 meter kabel och x timmar el-schema läsning, men 1 dag senare satt allting där. Nåväl, digital AC vill jag också ha, lättaste sätter bör vara detta: Köp en hel bil efter 97-, som är väldigt krockad, sen flytta över hela rasket, det är ju motorer m.m. som styr o ställer luften/tempen. Så det behövs onekligen mycket delar. Men men, har man bara viljan så går det. Att hålla på köpa lösa delar här o där tror jag inte på, blir nog en utdragen historia, har man däremot en hel bil så är det ju bara flytta över rubb o stubb :) Däremot lär elschema och realoem.com användas rätt flitigt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.