AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.812

Någon som kollat denna M3 ?

Funderar på en m3 och har hittat ett fint projekt. Ngn som kan ge mig lite kött på bena om det är ngt som fattas på den och vad jag ska fråga efter om jag skulle kolla på den? Den verkar ju ligga bra i pris iaf. eller kanske för billigt?
Fan glömde länken :)
Länk
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Så här långt ser jag bara att länken till bilen fattas ;)
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Oops! Du var före..
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Jag tycker den ser fin ut. Fin färg oxå.. inte svart eller silver som alla andra :)

// M.V.H. Daniel
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Som dåligt insatt i M3:orna tycker jag bara som Spajjjs, en trevlig och lite ovanligare färg :)
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Snygg bil och seriös annons enligt mej
Annonsen ser bra ut och inget fel på priset heller om allt stämmer och känns rätt, M-test är ju ett plus, personligen gillar inte jag färgen på inredningen men det är ju individuellt, fina fälgar.

/Micke

Länk
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jäkligt snygg och mitt första intryck va att den kändes "seriös" jämfört med flertalet andra. Personligen är jag lite klyven av inredningen... varken ful eller snygg... Jag skulle nog kunna leva med den, men nu är de ju inte jag som är intresserad av den heller:)
Håller med folket ovan. Ovanlig kombination, åk o titta! Som sagt, verkar vara rätt pris och bra skick. CSL-fälgar är ju ett plus.
RiProPro-medlem
756
Rick
540i -21
523i -97
325i Coupe -94
M3 Coupe -97
Mini Clubman Cooper S -19
Snygg bil med den utrustning som behövs. Inredningen ser bättre ut live än på bild. Fälgarna gör mycket för helhetsintrycket.
Hade jag varit på M3 E46 jakt hade denna varit ett hett objekt.

/Rickard
Visa användare
875
Europa Meister
E31 850/6 -91 M-sport
Helt klart värd att åka och titta på. Jag gillar färgkombinationerna.
mvh Daniel

Länk
Progress through pain
Färgen på bilen gillar jag stenhårt, svarta bilar är helt uteslutna. finns inge jobbigare färg :/ inredningen tycker jag är fräsch med den kombin.
hur är bränsleförbrukingen jämfört med en 330 e46 ?

smg har jag läst är ett måste om man ska tro 95% av alla på AP (:
Riktigt sugen på den bilen tror jag
slår till på den.
Får se om jag hinner före dej!!!!
EEE jag har ju inte varit till banken än o fått lån!!! (:

Vad är det för skillnader på facelift o prefacelift ?? har inte sett ngn skillnad än
Visa användare
431
JONTEP
318d Touring -13
Mycket smakfull kombination av fälgar färg & inredning!
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Tycker också den är riktigt snygg. Trevlig färgkombination. Rätt fälgar och SMG är ett stort plus och priset känns hyffsat rätt. Om jag letade M3e46 skulle jag absolut kolla närmare på denna.

Faceliften är ganska liten, skiljer lite på bakluckan bla, tycker inte att det gör så stor skillnad, tror inte du är ensam om att inte kunna se skillnad.
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
mycket snygg!
stål-grå ersatte av silver-grå (CSL-grå) from 03.03 iom face-lift

slå till om man inte måste ha face-lift, mer e46 m3 faq Länk
Länk

hittade denna nu med. ngn som sett denna ?
Lo
34
Loeve
X3 3,0d M-Sport beställd
V70 D5 Awd R-Design BSR -2011
M3 SMG -2003
Listen över nummerplåten bak är bredare på faceliftmodeller, tillverkade från 04-2003. Då sitter det även LED bakljus orginal. Fjäderbensstag är standard från årsmodell 2003. Så mycke mer kan jag inte komma på :)

//Daniel

Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.