|
|
|
|---|---|
|
Hej.Ni har skrivit mycket om att koppla in MID i e39. Bilen som från början inte hade MID ..Adapter kabel eller vad det kallas har jag köpt ihop med MID ( beg) och problem är - jag har ingen schema eller instruktion hur ska jag koppla dom 3 kablar i "boxen" och dom 2 till säkring dosan.Snälla har ni instruktion ell beskrivning - skicka den eller beskriv hur gör man.Jag har läst absolut alla inlägg angående detta men hittar ingen hjälp.Får jag ingen hjälp då åker jag på semester UTAN musik i bilen,och 5-600 mil utan musik är inte cool... Tack i förhand alla snälla bmw älskare! damir_bob@hotmail.com | |
|
Finns gamla inlägg om detta. Jag har svarat på det tidigare. Hur som helst så måste du ha kopplingsschema för detta. Jag fick det av BMW i samband med att jag köpte kabeln. Gå tillbaks och be snällt så bör de fixa det. |
|
| Ja,Mats... jag har läst alla inlägg tror jag...massor iaf. Problem är att jag köpte player och MID privat,jag kan inte gå tillbaks... Ringde til Värnamo bmw-dom har inte tid,Jpg -har inte tid, Halmstad-vet inte hur dom ska göra? Skulle lämna bilen där hela dan,dat kan jag inte,för långt bort till Halmstad.Jag vet jag behöver schema till det,det har jag skrivit om... | |
|
Kolla den här, om du inte redsan sett den: Länk Lars |
|
|
lalaw, tack. Det är goda nyheter på länken du gav mig. Men jag behöver fortfarande instruktioner för var vilka sladdar ska kopplas, eftersom de är avklippta och inte avskillda 3/2... tack igen lalaw. MVH bembara |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.