AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.119

HJÄLP MED MID snälla... AKUT

be
96
bembara
325coupe-93
525d F11 2011
Hej.Ni har skrivit mycket om att koppla in MID i e39. Bilen som från början inte hade MID ..Adapter kabel eller vad det kallas har jag köpt ihop med MID ( beg) och problem är - jag har ingen schema eller instruktion hur ska jag koppla dom 3 kablar i "boxen" och dom 2 till säkring dosan.Snälla har ni instruktion ell beskrivning - skicka den eller beskriv hur gör man.Jag har läst absolut alla inlägg angående detta men hittar ingen hjälp.Får jag ingen hjälp då åker jag på semester UTAN musik i bilen,och 5-600 mil utan musik är inte cool... Tack i förhand alla snälla bmw älskare!
damir_bob@hotmail.com
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Finns gamla inlägg om detta. Jag har svarat på det tidigare.

Hur som helst så måste du ha kopplingsschema för detta. Jag fick det av BMW i samband med att jag köpte kabeln. Gå tillbaks och be snällt så bör de fixa det.
be
96
bembara
325coupe-93
525d F11 2011
Ja,Mats... jag har läst alla inlägg tror jag...massor iaf. Problem är att jag köpte player och MID privat,jag kan inte gå tillbaks... Ringde til Värnamo bmw-dom har inte tid,Jpg -har inte tid, Halmstad-vet inte hur dom ska göra? Skulle lämna bilen där hela dan,dat kan jag inte,för långt bort till Halmstad.Jag vet jag behöver schema till det,det har jag skrivit om...
Visa användare
1.080
lalaw
BMW 520D -17 F11
Mini Cooper S -03
MGB Roadster -67
Think City -10
Kolla den här, om du inte redsan sett den:
Länk
Lars

be
96
bembara
325coupe-93
525d F11 2011
lalaw, tack. Det är goda nyheter på länken du gav mig. Men jag behöver fortfarande instruktioner för var vilka sladdar ska kopplas, eftersom de är avklippta och inte avskillda 3/2... tack igen lalaw.

MVH bembara
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.