|
|
|
|---|---|
| Ja, jag vet, det finns hur många sådana här frågor som helst, men då man står där och undrar. Prisbild ~90" Länk | |
|
Jag kan tänka mig runt 80-90 men beror helt på skicket. Jag köpte en 540i-97 för 1 1/2 årsedan som gått 19000 mil för 70 men då var bromsarna slut samt omlack av stötfångare fram och några stag i framvagnen fick bytas. Annars var den i bra skick. Så åk och titta på bilen och känn på den. Så det kan vara värt att lägga en slant extra på att få en fin bil. |
|
| Milen ska vara kollade, "full utrustning" lät det som, oljebyte i vxllådan gjort, glastak, navi, elstolar med minne, svart skinn. Ska kolla! | |
|
90.000 låter extremt högt för en 540-98 Jag skulle gissa på max 70k för en bil i riktigt fint skick, med bra utrustning och dokumentation och nomala mil. En bil i mer normalt brukskick hamnar snarare runt 50.000 BMW CS #5139 |
|
| J.L Du ger exempel på vad en sådan borde kosta, men det måste innebära att ALLA annonsörer ligger minst 20 000 för högt om man både tittar på Blocket samt här i PowerBörsen, eller har du andra källor?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.