|
|
|
|---|---|
|
Hej! Mitt första inlägg på forumet. Har under en längre tid haft funderingar på att köpa mig en e34 m5 Sökt efter information + letat bil på blocket Så utanför min arbetsplats för dagen fick jag syn på en sådan helt exakt som jag vill ha min !! i sällskap med en ordentligt hottad Trans am samt en Suzuki gsxr,kollade upp bilen för att få kontakt med ägaren för att se om försäljning kunde vara av intresse men bilregistret kunde inte hjälpa mig med något mer än ägarens namn / adress ( en mindre ort 2 mil härifrån ) samt upplysa mig om att fall man ville ha tag på honom var det 118118 som gällde men de kunde ju inte heller få fram nr =(! Så efter min lunchrast släppte jag fordonens uppsikt för några sekunder för att bara få höra de startas,en Trans am upp försvinna i fjärran Alla fordonen var registerade på samma ägare Finns du här då ? Ägare till Sc? bmw m5 mvh Ronny | |
|
välkommen till forumet! Kanske lika bra att köra hem till honom om du är så sugen på den? //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Tja ! M5:an är min samt de övriga fordonen vet däremot inte om försäljning är utav intresse då jag just sålde min E39 M5 ,som inte kunde ge mig en motsvarande körglädje,har även en reservdelsbil + diverse delar till denna men vi kan ta ämnet på E34M5.se där jag först fick syn på att du sökt mig eftersom jag är flitigare användare där |
|
|
Dessutom är hemadressen riktigt felaktig då bilen är hemmahörande i en annan stad men folkbokföringsadressen är där =) Har företagsandelar i skaraborgstrakten m.m , försäkringen blir förmånligare med =) Ett pm istället på E34M5.se så får du numret? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.