|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har fått ett stenskott på den lackade listen som går från A-stolpen och upp utmed takkanten - den som alltid(?) är grå. Den lackade delen av del 1: Länk Jag tänkte köpa färg för att måla i märket men frågan är då vilken färg den har? Är den månne Delphingrå eller... vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik | |
|
Hej Fredrik. Min list är grå,Delphingrå som du säger,men det trodde jag var för att hela bilen är just Delphingrå. Kul att få veta sådant. Mvh:Jonas Brinell. It´s not speed that kills... It´s the sudden stop at the end.... |
|
|
såg igår att jag också hade ett märke som jag ska lacka där...men som du säger verkar den vara delphingrå. testa du först och säg om det vart bra vettja=) FREDDAN |
|
|
Visst! Stämmer den inte i kulör får jag bryta den med lite Hammarlack ;-) /F |
|
|
Hej! Jag fick mitt lackstift igår, Delfingrå 184. Det är flera nyanser för mörkt (och stämmer överens med en bättring en tidigare ägare gjort). Jag vet inte vilken grå det kan vara då? Jag kommer nog att försöka bryta fram rätt nyans med lite silver. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik |
|
|
Hej. Jag har delphingrå lack enligt BMW,men när jag köpte lackstift var det på tok för mörkt,inte ens i närheten.Däremot köpte jag en hel stor sprayburk på biltema för att få referens och där stämde det perfekt. Vad är fel?? Trodde först att det bara var mitt stift som var fel alt gammalt. Mvh:Jonas Brinell |
|
|
Så irriterande, undrar om det kan finnas olika nyanser av Delphingrå 184? Det lär finnas tre olika Diamantsvart, så kanske finns det olika Delphingrå med? vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.