AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.581

På väg att köpa drömbilen, M5:a

Sida 2 av 2
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Håller med Ulf och Kristoffer.

Visst finns det gott om M5e39, men har man lite krav på framför allt skick men även utrustning och färg så minskar utbudet snabbt. Sen finns det en del bilar som det begärs 250-300 för och de är säkert fina men det tycker jag är lite för mycket pengar.

Letade M5 under våren och fyra bilar uppfyllde mina krav och var intressanta.
Två hann jag aldrig kolla på innan de såldes, en köpte jag och den 4:e blev såld efter två veckor.
my
85
myr81
330dA -01
min smärtgräns går ungefär vid 200', tycker jag borde få en fin -01 med bra utr alt en -02 lite mindre utr.
Eller letar jag efter en bil som inte finns.?. (har jag för lågt pris?)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
En sökning på mellan 180-210 ger 16 träffar i dagsläget på blocket. Det är omöjligt att avgöra bara på annonserna vilka bilar som är fina men några borde i alla fall vara det tycker man.

Se:
Länk

//Lövet
fredde 7
Hej!
Hur går det? har du blivit M5 ägare?
Känns det rätt är det väl bara att slå till, eventuell värdeminskning löser du ju med att aldrig sälja den:)
Vad heter gubben som hade den tidigare - Sverker på Bil och MC?
my
85
myr81
330dA -01
har lugnat ner mig lite och börjat fundera. Kanske inte rätt bil att tänkta på ekonomi, har dock inte gett upp tankarna. ligger det lite lugnt just nu, ev till hösten när höstpriserna kommer kanske det händer något...

Var ganska nära att åka upp till linköping för att kolla på 2 st där uppe. Av ngn konstig anledning så fanns det 2 st samtidigt där uppe.

Känner mig dock nöjd att jag inte köpte m5:an på automax för 220'. nu med lite mer info så hade jag nog ångrat det köpet. Inte själva bilen, den var riktigt snygg, dock var priset väl högt. Och när jag pratade med säljaren så verkade han inte vilja tumma mycket på priset. Hur som helst så är den bilen såld nu, men det kommer fler.. Det var helt klart den bästa bil jag provat så i slutändan kommer jag nog att stå som ägare på en sådan...

co
1.144
coldhex
BMW M135i
känns som det hänt en del på M5 marknaden på sistone, det lilla jag kollat runt så känns det som M3:or säljer, men M5:or ligger ute länge länge.

Är du redan användare? Logga in i menyn.