|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
PIST OFF |
Hur många från forumet skall dit på lördag??Någon med E28 or kanske?? JUST KICK IT |
|
JAG ska dit men bara för att titta och jag har förmodligen inte min egen bil med mig heller.... -->VINNOM ÄCKS JUST PASSED YOU |
|
|
Jag ska dit. Om det inte spöregnar på morgonen vill säga. Men tyvärr inte med någon E28:a. |
|
|
Jag skall troligen dit men ska inte köra. Sparar mig till Nurnburgring =) M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Jag ska dit,men inte med min E28:a eftersom den är lite kvaddad i fronten.Det blir M3:an istället,fast det är ju inte helt dumt det heller :) Mvh Ricke |
|
|
jag ska med dit... funderar fortfarande vilken jag ska åka i dit, alpinan eller e21:an! Ska det vara på det viset?! |
|
boween |
Det e klart man ska dit å köra....man bor ju Emmaboda! "18 inches for mom" |
e-b |
Håller med Anders W- skiter i starttävlan och åker till ringen i stället. Känns som get ger lite mer... |
|
har någon ett klockslag? Lasta i barnvagnen och åka dit kanske... |
|
|
hittade det...9-17 inträde 100:- |
|
|
Jag ska dit, fast jag åker med polarens nytrimmade volvo 850T... Min E-21a har ju rasat. (ARG!!!) //Johan |
|
|
Exakt vart ligger Emmaboda?? /Jocke Anderberg "Don´t laugh your daughter may be in here" |
|
323E21terror |
Vi skall dit och kommer att åka norrifrån (Södermanland), ser ni en svart m3-E36a som färdas mellan 250-300km/h så håll åt sidan.....som vanligt kommer ingen att våga hänga på.....(skulle gissa på att de 37 milen till Emmaboda tar max 1.5 timme) farten är min drog |
PIST OFF |
Jag hänger gärna efter :)) (Utan tvekan) Om ni kör neråt mot skåne.Hade varit kul.Ingen M3 har skrämt mig än så länge o motorvägen.Har fått använda Vänster blinkers ett par ggr.heheh JUST KICK IT |
|
:) ** be as free as you want ** |
|
|
Jocke, i stort sett ligger Emmaboda: - ca 6 mil norr om Karlskorna - ca 4 mil öster om Kalmar - ca 8 mil sydost om Växjö Och naturligtvis skall jag dit, men jag tänker inte köra med dieseln... även om det kunde varit kul ;) Jag är bara vanlig åskådare... Always Diesel |
|
| 4 mil *öster* om Kalmar? Är det båtrace? (Förlåt, kunde bara inte låta bli) ;) | |
| Självklart att man ska dit, det är ju bara runt hörnet (nästan)! | |
|
Lika självklart här! -Ska ju bli hyfsat väder också och det gör ju inte valet svårare! |
|
| imon är det dax.... | |
PIST OFF |
Någon från amlmö som skall dit?? JUST KICK IT |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.