|
|
|
|---|---|
|
Tjena - någon som har en uppfattning om rätt pris? Ägaren bedyrar att bilen är i "superskick". Import med få ägare i Sverige. Typiska fallgropar? Tacksam för svar. Länk | |
|
Wow, stereo med remote!!! Bland de dyrare 92:orna på Blocket, så om den ska vara prisvärd måste den vara i otroligt gott skick. Såg tråkig ut, inga snygga fälgar och inget skinn. |
|
|
Den ser ju onekligen fin ut. Kolla efter rost runt sidoblinkers och vid tanklocket. Kolla hur den och att den inte tickar osv... Beemer 4 Life! |
|
|
Bakluckan kan vara omlackad, 525-emblemet har lite märklig placering. Men det behöver ju inte vara negativt. Bilen är ju trots allt sina 16år. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik |
|
Scheckheft |
Hej Läs här om vad man ska tänka på vi beg.köp av E34: Länk Rätt pris? Ja, det kan man säkert diskutera länge. Fick för några veckor sedan 30 000.- för min 94:a, bra skick, 26 000 mil. Länk Snygga och klassiska kryssekerfälgar :) Ett måste för en E34. |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
.... å andra sidan sålde min far sin superfräscha 525 iA -94 för 13000 kr för tre veckor sedan, efter 2 månaders fruktlöst annonserande på Blocket. Superärlig 20000-milare (jag tog in den -96 från en BMW-handlare med 12000 garanterade mil), full servicebok, renoverad AC, individuallackad i Avusblå, max 10 kvadratcentimeter rost på den (ALLA har rost, bara du vet var du ska leta). Den var RIKTIGT fräsch, han hade verkligen tagit hand om den och alltid haft den i garage. Larvigt billigt tycker jag, men ringer det 2-3 personer efter flera månaders annonsering så har man inget förhandlingsläge direkt. Så jag tycker naturligtvis den bilen är alldeles för dyr, det måste finnas hundratals E34-or till salu, och de startar väl på 10 lappar. Var inte blyg, du är troligen den enda som har ringt oavsett vad killen säger, så skambjud! mvh Johan |
| Roligt med så många svar! Det är inte lätt att hitta ett korrekt pris; 10-30 kSEK är ju en bra spridning..... Någon som har en uppfattning om vilken e34 som "ger mest för pengarna" om jag kan/vill lägga 20-30 kSEK? | |
Scheckheft |
min såldes efter 1,5 dag på Blocket. Flera ringde och provkörde. Jag sålde till högstbjudande. Vad är normen? Johan, för 13 000 hade jag tagit om den. Avusblå - en dröm :) 525:an tycker jag personligen ger mest för pengarna, bra fartresurser till rimliga ägandekostnader. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.