|
|
|
|---|---|
|
Vad har hänt med inflödet av nyheter på denna i övrigt utmärkta site? Den sista tiden har det mest handlat om marknadsföring av BMW Sverige AB, deras försäljning och jippon. Känslan av oberoende forum har mattats en aning. Skulle hellre se lite nyheter om vad som är på gång ang bilmodellerna, om inte annat så åtminstone referat från andra skrifter ang tex nya 1-, 2-, och 5-serien, mm som börjat figurera flitit. Mvh | |
|
NÄSTAN alla nyheter som du kan läsa här kan du även läsa på bmw.se! /Manray/ |
|
| Precis! Det är det jag menar. | |
|
Helt riktig iakttagelse. Som ni och säkert många andra noterat är det tunt på den fronten Det beror på att vi helt enkelt inte har någon nyhetsredaktör för tillfället. Tills det löser sig lägger vi helt enkelt ut det pressreleaser vi får tillskickade oss, och de kommer nästan uteslutande från BMW Sverige. Mvh /Jan Söderman, BMWPower |
|
|
Tack för snabbt svar! Hoppas det löser sig snart. Ett tips bara: Sålla lite mer i inkomna pressmeddelanden. Golftävlingen, tex var i tramsigaste laget för detta forum. BMWPowers ställning som oberoende part är en styrka och det vore ju tråkigt om det skulle börja frågasättas. Ser fram emot friska nyheter, gärna blandade med subjektiva åsikter. Jag skall gärna försöka bidra med material om ni har resurser att ta emot och källkritiskt bearbeta det. Mvh |
|
323E21terror |
Janne jag är på gång med att fixa min 323a..men kommer nog inte att ha hunnit satt ihop den förrän i Juni kanske (det är såå ont om tid nuförtiden)...är det ok om du får tillbaka din mekbok till 3-serien jag lånade av dig under sommaren någon gång...kanske Juli-Aug (det finns nämligen andra grejor som står i den som jag också skall fixa)???? farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.