|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Jag är på jakt efter ett komplett kitt med både dämpare och fjädrar till min e39 sedan men var ska jag leta? Hade tänkt mig sport dämpare typ H&R eller liknande men var köper man det lämpligast om man inte vill betala typ 20 k för ett kitt. Någon som vet bra sälj-ställen och har några speciella tillverkare att rekomendera? Är inte ute efter o sänka nämnvärt men jag vill ha den där fastare känslan i svängarna. | |
|
Jag rekomenderar Länk bra grejor till vettiga priser, dessutom är Henning som har sidan en mycket trevlig och hjälpsam prick. Finns inte E39 med på hemsidan så skicka ett mail till honom så kan han säkert ta hem. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 |
|
|
Vad jag kan se så är inte 5serien med alls på listan över chassie satser eller sänkfjädrar överhuvtaget. Är Supersport. något att ha annars? (om det finns till e39 vill säga) erfarenheter någon? |
|
|
Länk Mmm Coupe |
|
|
föredrar dock hellre länkar som inte skickar mig till tyska sidor eftersom min tyska inte är den bästa (kan räkna till nio inget mer). Ingen som har något favoritfabrikat o rekomendera? |
|
|
Det enklaste är ju att kontakta Henning på Amotek och kolla om han har eller kan ta hem till E39an Mvh Nordstedt BMWCS #6891 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.