|
|
|
|---|---|
|
tjena,,har en e30 320ik ..chippd ,kn filter,borttagen katalysator, 2,5" avgassystem hela vägen, undrar vad effekten är på den just nu? vad tror ni? tack för svar! R | |
| 129 | |
|
129hk 1988 110hk 2008 xxxxx mil senare chip 4hk filter 0hk ej kat 5hk Mitt bud är: 119hk Tror inte du ska ha så väldigt höga förväntningar på de "optimeringarna" på en 320, men va fasen går den fint så är det ju bara gött! Välkommen, by the way. ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Välkommen till Forumet. Ja på pappret så har det förmodligen inte tillkommit så mycket, men jag tror bilen känns mycket piggare med detta bytt, eller? //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| Tinne: Hur tänker du nu? Ryker 19 hästar pga av åren eller vad grundar du det på? | |
| Du får väl inte fler hästar av att ta bort katalysatorn? Ä va ja har hört iaf. | |
|
heltsonika> lägre komp pg.a slitna ringar, ventiltätningar, rutten kam, för stort ventilspel. Finns många saker som försämras av tidens tand/idioti. Däremot kanske man inte ska dra av 15-20% av motoreffekten rakt upp o ner. Men vem vet... Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.