|
|
|
|---|---|
|
Tänkte piffa till bilen lite med antingen m5 paket eller något annat :) För tillfället kör jag med dessa fälgar Länk De är verkligen i super bra skick, men är nog sugen på 18" eller några andra 17tummare :) Vilka passar på en e34? Tacksam för tips! | |
|
Tycker att du redan har det du ska ha på E34:an...kanonsnygg kombo det där. Köper du annat blir det en "nerpiffning" ;) En BMW ska ha krysseker split fälgar,passar som hand i handske på de flesta BMW dessutom. Mvh Janne. |
|
| Mjo de är väl fina, fast hade de varit 18" så hade de suttit som gjutet ;) | |
| Tycker som Janne, de du har nu passar utmärkt och varför byta mer dig!? =) | |
| De här fägarna är snygga annars Länk | |
| Länk | |
|
Henkez, första länken fungerar inte. De andra var enligt mig skitfula :P |
|
|
Vet inte vad det är för mått på e34:an, annars ruskigt läckra fälgar; Länk |
|
| De fälgarna jag ville ha skulle gå på 25000kr, så neee :P | |
| ASA pirate 18" och 8" djupa är nu beställda :) | |
|
Strongman... E det dom svarta? Enligt min mening passar ingen BMW med svarta fälgar. Dom grafitgråa M3 och M5 fälgarne e ju feta, men där går kränsen. Ge mej gärna bildbevis på att svarta fälgar kan passa ihop med en BMW... inte bara E34:n... |
|
|
[IMG]Länk detta e min bil, duktigt skitig på bilden, men direkt efter ja kom upp ur garaget efter tagit bort T-ribban samt xenon konverterat dimljusen plus helljusen! ja tycker den e snygg med svarta fäljar iaf! |
|
|
Länk ni som håller i forumet måste fixa en edit-funktion |
|
| No offence patrik men det där är ett stort no no i mina ögon, men huvudsaken är att DU är nöjd : ) har i övrig fobi mot svarta fälgar men typ Gun metal eller ganska nice | |
|
M2 e46 passar kanon med svarta fälgar. Beror dock lite på vad det är för modell på fälgarna. Samt vad det är för färg på bilen som dom sitter på. NO TURBOSHIT, JUST REAL POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.