|
|
|
|---|---|
|
Hej! hittade denna annons på mobile.de: Länk någon som kan översätta? (min tyska är inte vad den borde). Tycker det verkar som ett rimligt pris! tyvärr är det lite för långt för att hämta en skrotbil! /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" | |
|
Det står att den har en kraftig skada bak och lättare skada fram. Bilen har klima, skinn och fina 17" fälgar. Sen står det lite om vad som behöver göras för att den ska se bra ut igen. Tror inte att det är så mycket att hänga i julgranen. Lär nog kosta en del och ta hem skroten. |
|
|
Glöm mitt förra inlägg. Jag hade visst tappat mer tyska än jag trodde. Här har du det på engelska ialla fall. Original 149000km with check book. The vehicle was without Kat and in the absolute top condition!!! No leather and no climate however Evo 2 front/Evo 3 tail spoiler Koni chassis 17 tariff Azev aluminum with 235/40/17(wie again)Sportauspuff el. SSD el. Fh BC eue geschltzte/punched brake disks. The vehicle does not have a strong tail damage and an easy Frontschaden(1x fender/bumper/1x headlight/front sheet metal/Haube!!!)Achsen/engine/transmission/interior is damaged. Only parts sales!!! Annonsen avslutas ju med att det står att bara lösadelar säljs. Så den kan du nog dra ett streck över. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.