|
|
|
|---|---|
|
Kommer ev sälja en 525 DA sedan med ganska basic utrustning och undrar om jag kan räkna med att få minst 230.000:- som slutpris eller om jag får räkna med att gå ner i pris då det är trögre att sälja stora bilar nuförtiden...? Bilpriser.se säger: Köppris 270 200 kr Privatpris 241 000-254 000 kr Svart metallic 6700 mil Dragkrok infällbar BMW larm Lilla klimat CD-stereo Tror det är komfortpaket... någon som vet vad som ingår i komfortpaketet för 05or..? TIA :) | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
import eller svensk? fri service kvar? Komfortpaketet innehöll såvitt jag vet utökad klima, vilket du inte har. Tror tyvärr inte bara stora bilar är svårsålda, utan det gäller hela marknaden. Billigast på blocket brukar vara en bra tumregel om du vill sälja bilen hyfsat fort. Mvh Johan |
|
Svensk. Fri service upp till 8000 eller 5 mån till. Just de, bilen har även cromlister (men det kanske alla 525or har..?). Någon som vet vad komfortpaketet innehöll mer..? |
|
|
Förresten, kruxet var att det finns väldigt få 525d LIM -05 med ungefär samma miltal på blocket. Dessutom är spännvidden enorm, just nu från 179k till 279k beroende på miltal, utrustning, skick mm... Endast en bil som har mindre än 7000 mil men den kostar 289k (touring, nav, panorama mm). Tycker nog min bil är värd MINST 230k... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.