|
|
|
|---|---|
|
Det finns inte mycket diskuterat om detta program det går använda vi USP som nästan bara finns på nya datorer . Jag har själv en BMW E46-01 vet ej om det fungerar på min då det inte verkar finnas några som provat det . Alla trådar leder bara till carsoft 6,5 Det borde finnas någon som provat det. | |
|
Det finns hur mycket som helst att läsa om olika OBD-utrustningar och felkodsläsare. Här t.ex: Länk Obs att OBD innefattar felkoder osv som är relaterat till miljö och drivlinerelaterad utrustning i bilen. Detta är inte samma sak som fulldiagnos med program som Carsoft, BMW-scanner, Ediabas m.fl, och den diagnos som gör i BMW-verkstaden. Vad är det du vill göra med bilen? FP |
|
|
Kunna se aktiva fel koder och ta bort dom också se aktiv motor data .Mas .temp.olje tryck, kam givare, sond 1.2 ex. |
|
|
Då rekommenderar jag dig att läsa lite på de olika tillverkarnas sidor och på tidigare trådar här på forumet. Det är svårt att ge generella tips. Observera en sak bara, många tolkar diagnossystem som ett reparationssystem, vilket det inte är. Man kan inte ta bort några felkoder enbart genom diagnos, man måste först reparera själva grundfelet på samma gamla vanliga vis som alltid. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.