|
|
|
|---|---|
|
tjena jag har en bmw 525 e34 med m5 paket och funderar på att fixa på en vinge, tycker inte om m5 vingen till e34 men så hittade jag denna Länk och insåg sedan att detta måste vara en original vinge då jag hittade den på en annan e34 med. Skulle gärna vilja veta var man kan få tag i dem och även andra tips om snygga men diskreta vingar. Ha det fett alla bimmers Hoppas jag får svar. | |
| jag tycker inte alls om vingar, men skall skaffa ett m5 paket till min bil med, hittade en vinge på skroten precis en"zender" men denna vingen du menar ser ut som en m535 vinge e28 tycker jag. | |
|
Jaha kanske det är ska ta och kolla upp det. Nicce du har ingen bild på zender vingen då? Tack för inlägget |
|
| jag kan ta en bild på den, annars kan du gå in på returbilen malmö o kolla på 5 serie, en röd 525 tror jag det är, den tog jag vingen på! | |
|
hahaha det är är min bil :D du kan få ge ett bud på vigen jag tycker inte om den :P enda felet med den är att lacken är sprucken :) BMW MOTORSPORT |
|
| Du kan få köpa min Alpina vinge, snyggare än en vanlig M vinge! se Powerbörsen! | |
|
Tackar för alla svar e34 briliant din vinge e skit fet men e lite för dyr så vill jag inte ha en alpina vinge på m5 stylad bil tackar ändå. Men Team adolfsson det tål att funderas på ska kolla runt lite men annars hör jag av mig jag har ju kommetnerat din bil me jag e 525i på garaget.org |
|
|
kolla tradera sökord (bmw e34) där finns en liknande vinge som du vill ha |
|
|
jo jag såg att det var du som hade gort det :) BMW MOTORSPORT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.