|
|
|
|---|---|
| Jag har 18.35.235 fram och det är sänkt men det är 30ml mellen skärm kanten och hjulen fram vad ska man har för fjäder föratt det ska bli tättare mellan framhjulen och skärm kant???? | |
|
35 profil med 18" är för litet på din bil! Vad du ska ha för fjäder? =P Ja, en kortare =) Finns massor av olika sänkningsfjädrar, allt från 20 till 60mm har jag sätt. Men har du 30mm mellan hjul och skärmkant (med 235/35-18) har du redan sänkt bil, jag har 235/35-19 på min bil, hittills osänkt fram och jag har 50mm mellanrum. |
|
| Jag har bytt fram däcken till 235.40.18 men ändå är inte så tät....... men frågan är om jag sänker med 60 kommer det och fungera bra med de här hjulen 235.40.18 ? jag vill sänka så mycket så möjligt. | |
|
På min gamla 525:a hade jag 60/?? med 235.45.17 o det tog i skärmen vid ett par tillfällen då väglaget var väldigt ojämn. Det kommer att funka men du får tänka på var o hur du kör. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| då kanske funkar bättre med 50??? jagvill sänka nog 20ml till ....ska man mäta hjul till skärm? | |
|
Hej! Jag har 235/40 18 fram, på ett par Y-rondell 58 fälgar (et13). Sitter som ett smäck då jag har sänkt 40mm. Tar inte i nånstans och frun klagar bara lite nu :-)GE-motorsport kan du köpa fjädrarna hos. Bra kvalité, pris och service. mvh Andreas |
|
| beställde sänkningsfjädrar 60 på GEmotor hoppas att de sänker rätt bra!!!!!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.