AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.473

Sänkning av bilen i Stockholm

Visa användare
416
vsurapol
316i -04
Jag funderar på att sänka min 318. 40 mm fram och 20 mm bak. Visst borde det funka? Har hittat fjädrar och dämpare på nätet.

Har tyvärr inte möjlighet att göra jobbet själv. Vilken verkstad i Stockholm kan ni rekommendera mig?
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Då det kan skilja en hel del från olika ställen tycker jag helt klart du ska ringa runt lite och få lite offertar.
Kolla med lite mindre lokala verkstäder,dom brukar oftast vara lite billigare än större ställen.
Jag har tex lämnat min bil till den lokala OkQ8 macken här för såna saker jag inte har utrustning till,hur bra som helst!
Skippa tex bmw...dom tar för mycket betalt för sådana jobb.
IDHS gummi 08 6622710 Grevgatan 49 STHLM

gu
98
guwib
525iA-94
TYSKA BIL PÅ SVEAVÄGEN MITT I STAN. 3000:- MONTERA SÄNKNINGSFJÄDRAR .
LÄMNAR ALLTID DÄR NÄR DET ÄR NGT JAG INTE VILL GÖRA SJÄLV.

ALDRIG NGRA PROBLEM

who´s the man?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Går man till en duktig verkstad har de bra erfarenhet av både val av material och ett bra jobb. Mitt tips är Doktor Per på Bil&Motorteknik, 087110687.
Mvh
Asken
Ma
309
Majid
320dA Touring -10
Bil och motorteknik är duktiga, men att montera väghållningskitt är inte super avancerat för en vanlig bilmeckare. Har du inte ett avancerat sportväghållning som kostar multum, så kan du med stor sannolikhet lämna den till en vanlig meckare om det gäller fjärding/stötdämpare, med bra resultat.

Jag har en 318 E46, köpte okså 40/20 fjädringar/stötdämpare lämnade in den till en meckverkstad i Spånga, dem tog 2000:- för hela jobbet, tog ca en hel dag att fixa de
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.