|
|
|
|---|---|
|
Har fått läckge på en stötdämpare bak pga sänkningssats. Gick in på Mekonomens hemsida och hittade stötdämpare till bilen (323 im -98 touring) men däremot så har dom inga fjädrar till m-paketet. Kan det vara samma fjäder som touring utan m-paket? | |
|
M-paketet säger ingenting om vilka fjädrar du har,utan det är igentligen bara själva plasten som är utav M utförande...även kallt m-optik. Vad det gäller fjädrar så har bilen M-chassi eller inte. Nu vet jag ju i försej inte exakt vad du menar när du skriver M-paket. Men iaf...om du nu fått läck på ena stötdämparen pga av sänkning så är det väl bättre att sattsa på dämpare som är till för en lägre tyngdpunkt. Vad har du för sänkning på? |
|
|
Frågan gäller inte att sänka bilen eller få en förklaring vad m-paket är!!!!!! Jag provar ställa frågan igen........ På Mekonomens sida kan man köpa Stötdämpare till kombi med m-paket. Men det finns ingen fjäder för kombi med m-paket. Hur kan det komma sig? Kan det vara samma fjäder som touring utan m-paket? |
|
| gå in på www.realoem.com och kolla vetja... | |
|
Då tar jag också det en gång till... Om du har m-paket eller inte spelar ingen roll vilka fjädrar,det är samma sålänge du inte har M-chassi lr inte. Sen har jag inte pratat om någon sänkning,de är ju du som sa att din dämpare har börjat läckt pga av sänkningen. Kanske förstår hur jag menar nu?? va inte meningen till någon förklaring om något,utan mer luska fram vad du mena med "M-paket" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.