|
|
|
|---|---|
Filip_J |
Någon som tittat på den här eller köpt bil från dem tidigare? Länk! |
Filip_J |
Precis som jag läste i ett tidigare inlägg om bilhuset så hade dem ingen koll på reg.numret, dem sa att bilen var på rekond och att dem skulle återkomma...hmmm.... |
|
det kan nog stämma att den är på rekond, eftersom det inte ligger någon bild på den än. sedan är det ju lite konstigt att de inte har koll på regnumret. men den kanske kommer direkt från tyskland och inte har fått sina plåtar än? |
|
|
Jag är i Kalmar för tillfället. Kan köra förbi stället om jag tänker på det, och se om den står där. // M.V.H. Daniel |
|
Filip_J |
Den ska tydligen importerats till Sverige 2001/2002. Ingen här som tycker bilen verkar bekant? Spajjs: Hade varit skitschysst! |
|
Skicka Privat Filip_J München |
|
|
Filip_J: Ska snart ut o köra. Tar en runda förbi då. // M.V.H. Daniel |
|
|
fantastiskt vad det finns hjälpsamma människor här! :D guldstjärna till dig, Spajjjs! |
|
Filip_J |
München: Vad menar du? Ska jag skicka privat till folk eller har du skickat privat till mig? Underbart spajjs, men som sagt. Den är på rekond så det är inte säkert deb står på firman, men grymt schysst av dig! Fille |
|
Filip_J: bilen var tyvärr inte där. Men en najs Porsche iaf :) // M.V.H. Daniel |
|
Filip_J |
Hej. Tack ändå :) mvh |
|
behöver me få en bil kollad i kalmar om någon är i krokarna mvh mackan |
|
|
mangkot: Jag är bosatt i Kalmar. Ge mig lite info så ska jag se om jag kan komma loss! München |
|
|
ja du såg att det löste sig, men tack för visat intresse. mvh marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.