|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Nu när pärlan fått sig en omgång med textilmattor med aluminium inlägg, växelspaksknopp, handbromshandtag samt pedaler och fotstöd i aluminium var det nu dags att skydda sig lite från insyn av bakomvarande bilister m.fl. Införskaffade då tvådelat bakrutesolskyddsgardin och genast ställldes jag inför ett dilemma: hur skruva dit fästena i hatthyllan då avståndet till bilrutan endast är någon centimeter om än mindre? Någon som gjort detta och kan tipsa om hur man tar bort hatthyllan? Själv kom jag så långt att jag fällde ner ryggstöden men sen var det stopp för min tekniska framfart(helt okunnig anser jag mig inte vara då jag lyckades montera dit pedalerna, fotstödet, handbromshandtaget och vxl.knoppen). Hur göra? Det ser ju så snyggt och estetiskt ut med en sådan monterad på bumsen. Tacksam för svar //Dominik 'Respect is something one earns not get' | |
|
OK, tack för hjälpen. 'Respect is something one earns not get' |
|
| På en gammal E32 eftermonterade jag elrollo bak, då var jag tvungen att byta hattthylla. Kolla med BMW om det ær lika før E46.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.