|
|
|
|---|---|
|
En tråd som alla andra, men någon kanske har någon synpunkt! De känns även som prisbilden ändrats en del på senare årsmodellerna av E36. Vad bör man betala för en 320 -97 +/- 1år. ACC, ASC, elhissar fram. Hyffsad dokumentation, ca 20000mil. Touring, Coupe, Sedan. Har en som är intressant. 320 -97, 17000mil, Acc, Blåmetallic, Asc, speglar/hissar, bra dokumentation (Ej perfekt), lite små rost! Ser halvtråkig ut. Svensksåld 25-30kkr? Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! | |
| Låter rimligt om den är i brukskick. Coupen och tourignen är lite dyrare. Känns som att E36 fallit rejält under det senaste året. | |
|
Mr _Fatise: Låter som min gamla 320i -97. Slutpris på runt 30 låter troligt. /Rickard |
|
|
Blir de så att bilen blir omöjlig att sälja sedan? Känns som 320 är ett snålt mellanting. 316/318 billigt, 323/328 mer åt ungdomshållet. E mest ute efter 323/328 men denna kändes ändå rätt vettig! Värt o vänta på bättre motor alternativt? Dessa brukar även vara bättre utrustade! Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
| Hade skippat 320. Finns ö.h.t ingen vettig anledning att köpa en 320 E36 när man kan få 323 E36 för i stort sett samma pengar. Totalkostnaden 320/323 är nära på identisk. | |
|
Jag sålde min 320 Touring -96 för ganska precis ett år sedan för 34000 kr. Fin bil i bra skick men med lite början till rost på baklucka och skärmkanterna bak. M3-fälgar, M-chassie, sportstolar och ACC. En 320 är en jävligt trevlig bruksbil med helt OK motor. Jag hade min i 3 år och var aldrig missnöjd med motorn. Men helt klart är en 323 eller 328 ännu trevligare. När jag köpte min bil så var det dock ganska stor skillnad på inköpspriset mellan 320 och dom lite större motorerna. Nu är det ingen direkt skillnad alls. |
|
| Mr_Fatise: Du har PM! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.