|
|
|
|---|---|
|
Min Motor lampa lyser hela tiden har gått över div givare. Lambda sonderna är inte lika en varierar mellan 0,1-0,65 v snabbt medan nummer två ligger och pendlar mellan 0,650-0,670 snabbt i små variationer . Har provat att skifta gren rör men dom beter sig lika dant även då så det borde utesluta spridare . Sen givaren till kylarvätskan på nedre slang till kylare varierar fint också denna är till bränsle mätningen tror jag . Insugnings temp sensor varierar också bra . Har även rätt värme till instrumentpanel. Sen sitter en skum givare på termostaten på 12,5 ohm fast värde varm som kall vet ej vad denna gör . Funderar på att köpa diagnos kabel på något bra ställe men programmet var finns det. Motor lampan slocknar den bara om man noll ställer den med dator. Bilen har gått 4500mil. och är en gubbe innan mig i sverige som har haft den. | |
| Jag hade något liknande. Lambdasonder och kamaxelgivare byttes men till slut var det hål på insugsslangen. Precis där en liten slang går in till den stora. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.