|
|
|
|---|---|
|
Eftersom jag är lika bra på bilar som många här e bra på att bygga ett jasplan själv =) Har en E38 -95a och vattnet försvinner ganska fort ur den. Öppnar jag kylarlocket så pysssser det åxå. Mitt emot fläkten så förmodar jag att det e vattenpumpen som sitter (går en tjockslang in där) å där kan det droppa vatten har jag sett. Tempmätarn e juh alltid i normal arbetstempratur oavsett hur mycket man kör har varken sett rök eller något annat när jag kör heller. Någon som fattar vad ja skrivit =) | |
|
Det är väl lämpligt att be en verkstad kolla vad som läcker, kan vara vattenpump eller en slang eller något annat. Men det är rätt så viktigt att åtgärda för om den går med för lite vatten kan motorn bli förstörd. Så fixa innan det är försent. /Mats J |
|
|
Jo kan tänka mig det =) ska in på Måndag iaf å byta pump så får man väl se va som händer. |
|
|
Nu har jag bytt pumpen men behöver lite hjälp iaf. Bilen varnar för lite vatten men d e juh vatten i den å klämmer jag på slangarna så verkar det inte finnas vatten i dom #d ska väl va d?" Ska iaf pilla lite på dom där sensorerna snart iaf |
|
|
Har du luftat systemet ordentligt? mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
Jag har inte gjort det iaf. Lämnade in bilen så borde väl han ha gjort det tycker jag. Men jag får väl lufta det igen. tack iaf =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.