|
|
|
|---|---|
| jag har alltså en 316i e36 compact. vad ingick i komfortpaketets utrustningslista? | |
|
För modellår -00 fanns något som hette "Komfort Editionpaket Compac" för 316. Elhissar fram Sportratt Larm Strålkastarspolare/Bakrutetorkare Vita blinkers Dimljus Elvärmda Spolmunstycken Klimatanläggning inkl mikrofilter Färdator/Yttertempmätare Pris: 19.900 inkl moms Bilen 316 1,9 Compact 162 150:- **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
| jag skulle beställa en dörrlist på bmw och då sa de att min hade comfort edition. det skulle tydligen vara en annan list då samma som om man har m-paket tydligen. utrustningen som du nämner stämmer bra överens med min utom på en punkt. jag har endast vanlig ac men min är ett år äldre så de kanske ändrade? | |
|
"Klimatanläggningen" är vanlig AC. Det är alltså inte automatiskt reglerad klimatanläggning som avses. Det med dörrlisten stämmer nog om du avser tröskellisterna. Tröskellisterna har "kromränder" istället för bara svart plast. |
|
| okej jag trodde att klimatanläggning innebar att man kunde ställa in temperatur. men jag menar inte tröskellisten utan den yttre som sitter på dörren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.