|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Det måste vara ett skämt ? Den va enormt ful ! |
|
|
Skulle vara intressant o veta varför ,tvivlar på att de skulle röra sej om styling. visst kan man ha lite olika smak, men de här ???. har bilen sett ut så här länge? |
|
| Bilen har sett ut sådär i flera år nu. | |
|
Ursäkta men för att låna ett tidigare uttryck här på AP: "Ägaren kan inte ha alla indianer i kanoten" Passar bra här tycker jag |
|
Conan999 |
Man blir spysjuk Conan999 |
alain |
Gå upp några tråd , öppna LÄNK, där ser du bilder. ser för jävligt ut. Ett projekt som gick åt helsiket. bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Är väl nån som vill visa att han har pengar genom att visa att han har råd att förstöra en E39:a. Men dom börjar bli billiga nu, så jag tror han kommer ge sig på en E60 eller E90 inom kort. Håll ögonen öppna ;) | |
|
Det måste vara någon som medvetet provocerar. Jag har mycket svårt att tänka mig att byggaren tycker att det är snyggt, coolt, det senaste, mm. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| hahahaha, herrejävlar, han måste väl driva med folk??? | |
|
Underbart! Påminner om när jag var liten grabb och stylade min radiostyrda 3.0 CSL med maskeringstejp och glasspinnar. Som om den Batmobilen inte redan var tillräckligt stylad!? |
|
|
Det kanske är en "testmula" för kommande 5-serien :-) /Rickard |
|
| E34 inredning...varför? Killen är nog sjuk. | |
| Jag såg den för några år sen lite mindre stylad än nu. Utan att dra några slutsatser eller fördomar så var det en svart kille som körde den då. | |
|
Hahaha!!! Läste hela tråden på zatzy.. kunde inte sluta.. Så där går det när kärlek slår över och blir till nåt annat.. Bilarnas Haga-man är född.. Jisses :P |
|
|
Såg den igår igen, också på norrlandsgatan. Man blir ju minst sagt förskräckt vid blotta åsynen av den. Om ägaren vill ha en bil som väcker uppmärksamhet så har han defenitivt lyckats. Det var fler än jag som "stirrade" på den. Frågan är väl bara vilken sorts uppmärksamhet han får...... Bilen ser än värre ut nu än på bilderna på Zatzy, hemska njurar m.m. verkar ha tillkommit. Nej, ett hemsk öde för en E39:a. Vh/Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
|
Den är avskyvärd, men man gör ju som man vill :-) Jag tycker faktiskt det är snäppet vidrigare med en fin originalbil, tex 518E34, 520E39 som man slänger på antingen en aluminiumspoiler (olackad) med flera grova stag på mitt på bakluckan eller har en integralspoiler som har en höjd på 1m ovanför bakluckan och löper ovanför takhöjden. Frågan är om det går att besiktiga den där E39an utan problem, borde finnas problem med tanke på den bristfälliga fastsättningen av kjolar osv? |
|
| Grodat kermit: Ja njurarna är ändrade nu :) Nu är det ett kryss i mitten av dem bara..hemskt | |
|
Ser den nästan dagligen runt Norrlandsgatan. Huven är ju inbankad där njurarna sitter, förmodligen för att få dem att passa någorlunda. Den har funnits i andra skepnader tidigare år men nu verkar den här looken vara här för att stanna. Jag skulle verkligen vilja träffa ägaren och få svar på vilka droger han går på, jag gissar på LSD eller E, nått som ger hallisar måste det ju iallafall vara. Min bil: Länk |
|
|
Men vad F_N är detta? Hålls allting kvar vid körning,sitter det fast?......jag blir stum!! Bmw=Bil_Med_Wett |
|
|
Det där är ju gjprt på ploj för att reta upp folk, helt klart. Alternativt var tanken att bilen skulle byggas om men aldrig kom längre än ditklistring av delar för att se hur dom passar eller ej |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.